🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 258365) فروردین 23, 1402 

 

دلش لبریز آیات خدا بود
روانش پاک و قلبش بی ریا بود

پر از عشق و صفا بود و عدالت
رفیق با وفای مصطفی بود

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    فروردین 23, 1402

    کسی که کودکان را می کشد
    کسی که عدالت و آزادی را می کشد
    کسی که با شادی دشمن است و هر شادی را به شیون تبدیل می کند
    کسی که جنازه ها را می دزدد و سنگ قبرها را می شکند ، همان کسی ست که علی (ع) را کشت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا