🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اَلَــک

(ثبت: 218715) آذر 12, 1398 

بنام خدا

” اَلَــک ”

باز هم شعرِ مرا با الکت بیخته‌ای
بعد از ایراد گرفتن، الک آویخته‌ای!

شعر من هرچه که باشد به تو آمیخته‌است
تو که با جان و تنم سخت در آمیخته‌ای

حال من حالتِ سرمستی شعر و غزل است
شاید احساس مرا باز برانگیخته‌ای

چشم‌هایت به من آموخت که شاعر بشوم
بنده شاگرد تو ام؛ بس که تو فرهیخته‌ای

این جهان را به خداوند به هم می‌ریزم
هر زمانی که ببینم تو به هم ریخته‌ای

………………………..
علی رفیعی وردنجانی
آذر۹۸

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 12, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸👏

  2. سلام

    استاد رفیعی ارجمند

    یاد آور ضرب المثل :

    آرد خود را بیخته، «الک» خود را آویخته ای

    یعنی :

    دیگر هوسی در دل و میل انجام كاری در سر ندارم

    دست مریزاد

    تقدیمی : 🌸

    رهنما استاد گوید :پندها
    با شنیدن پندها استاد را

    حرمتی کن واجب آمد احترام
    با ادب حُکمی دیونی را ادا

    ولی اله بایبوردی

    12 / 09 / 1398

    🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  3. عالیست استاد
    زنده باشید

  4. محبوبه امامی

    آذر 16, 1398

    زیبا بود🌹پایدار باشین🌹🌹🙏

  5. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای علی رفیعی (امید)
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا