🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اِقلیمِ تَنَت

(ثبت: 7263) آذر 19, 1397 

اِقلیمِ تَنَت داغ ، تَموزِ سوزان

بی آبی و تشنه تو ، چو خوزستانی

هر چند که خشکی به تَنَت می بارَد

برپایی و محکم تو ، چو نخلستانی

با آنکه تو بی آبی و رویت پُر خاک

همرزم و نَبَردِ یَلِ تنگستانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 20, 1397

    درود بر شما جناب زارعی عزیز

    زنده باشید

  2. جالب بود، موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا