🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه عاشقانه یلدایی

(ثبت: 266201) آذر 21, 1402 

 

با شب ِ گیسوی ِ تو یلدا نمی خواهم دگر

با طلوع ِ روی ِ تو فردا نمی خواهم دگر

شب چه کوتاه است چون زلف ِ تو آویزان شود

مثل اقیانوسی و دریا نمی خواهم دگر

***********

بوسه ها دادی به روی و گونه ی کال انار

قلب او از طعم لبهای تو با خون رنگ شد

قرمز ِ لبهای ِتو در ریشه و رگهاش ریخت

سینه چاکی کرد و در یلدا چنین دل تنگ شد

************

مثل یلدا که چه دیر آید و بَس زود رَوَد

پس تو تعجیل نکن ، زود نَرو ، طول بِکِش

من که زندانی ِ اوهام و خیالات ِ توٲم

نقشی از خود به دَر و بر تَن ِ سلّول بکش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    آذر 21, 1402

    احسنت بسیارزیبا قلمتان نویسا لذت بردم دستمریزاد 👏👏🌺

    • ابوالفضل زارعی

      آذر 22, 1402

      ممنونم از لطف شما خانم ترکاشوند عزیز🙏🙏🌺🌺

  2. سلام و درود بر شما
    خیلی قشنگ بودن
    عالی

    • ابوالفضل زارعی

      آذر 27, 1402

      ممنونم از توجه و لطف شما خانم بیرانوند عزیز🌺🌺🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 22, 1402

    جناب زارعی ارجمند
    بسیار زیبا سروده ایدودرود بر شما
    قلمتان سرسبز باد
    👏🌸🌿👏💐🌿🍃

    • ابوالفضل زارعی

      آذر 27, 1402

      سپاسگزار توجه شما هستم خانم خیاط پیشه بزرگوار🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا