🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اگر تو باز نگردی …

(ثبت: 838) بهمن 29, 1394 
اگر تو باز نگردی …

اگر تو باز نگردی

چه کسی گرمی خورشید را

به خانه ی من می بخشد

چه کسی با طراوت دستانش

بر سکوت غم زده ام می بارد

اگر تو بازنگردی

کبوتران خیالم را

چه کسی دانه خواهد داد

چه کسی با تمام احساسش

شعر پرواز را خواهد خواند

اگر تو باز نگردی

بهار همیشه پاییز است

و گل های محبت

همیشه تشنه ی باران

اگر تو باز نگردی

سهمم از آسمان

به اندازه ی یک پنجره خواهد شد

و شبانگاه پر از آوازم

در تب ثانیه ها خواهد مرد

با خودم می گویم

چه کسی تو را از آمدن منع می کند

چه کسی ابر کدورت را

در میان من و تو می باراند

آه ، می آیی ، می آیی

چه خیال محالی دارم

در میان سینه ام تا بخواهی

حسرت با تو بودن دارم …

((محمد شیرین زاده))