🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایام نافرجام

(ثبت: 265979) آذر 8, 1402 

 

چه نافرجام ایّامی است،

در بهار عاشقی.

تا آمدم دلداده و مجنون چشمانت شوم،

پاییز شد………..

 

حسن_سهرابی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما
    بسیار زیباست

    • آذر 10, 1402

      سپاس از مهرتان بانو

  2. سجاد پورخدایار

    آذر 11, 1402

    سلام زیباست،فقط فکر می کنم اگر بفرمایید (چه بد فرجام) بهتر باشد.🌸🌸🌸

  3. درود بر شما
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا