🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حسن سهرابی
تاریخ تولد: 1359/10/01
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

نویسنده،شاعر،ترانه سرا،مجسمه ساز.....عاشق سه تار

تخلص:ساهر

آخرین اشعار حسن سهرابی

کشتی

حسن سهرابی 26 فروردین 1403

 

کشتی گِل نشسته را دریا صدا نمی کنی

سایر

خوانش: 23

سپاس: 1

برخیز

حسن سهرابی 08 فروردین 1403

 

برخیز که طوفان شده است،

خوانش: 36

سپاس: 1

قفس چشم

حسن سهرابی 25 اسفند 1402

 

قفس چشمانت را بگشای ،

تک بیت

خوانش: 32

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

سیلاب

حسن سهرابی 23 اسفند 1402

 

سیلاب خروشان، به صباحی ، دِه ما برد

تک بیت

خوانش: 29

سپاس: 1

فاصله

حسن سهرابی 02 اسفند 1402

 

چه فاصله ای است لایتناهی میان……

خوانش: 37

سپاس: 1

آخرین نوشته های ادبی حسن سهرابی

زنجیر ذهن

حسن سهرابی 19 دی 1401

 

ما را در میان ماندن و رفتن

خوانش: 118

سپاس: 0

دل سرگردان

حسن سهرابی 17 دی 1401

و چه زیباست گم شدن در جنگلهای گیسوانت.

آنزمان که دل بیقرار و سرگردان من در پی آغوش چشمانت،  افق

خوانش: 114

سپاس: 0