🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برخیز

(ثبت: 268666) فروردین 8, 1403 

 

برخیز که طوفان شده است،

اَبر دلخون شده است،

دل محزون شده است،

حاکم دِه ما خودِ فرعون شده است.

میخانه ویران شده است،

شهر حیران شده است،

مَکر ، سُلطان شده است،

زندگی دچار بحران شده است،

برخیز که طوفان شده است … .

…………………
حسن_سهرابی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا