🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حسن سهرابی
حسن سهرابی

کشتی

حسن سهرابی 26 فروردین 1403

 

کشتی گِل نشسته را دریا صدا نمی کنی

سایر

خوانش: 31

سپاس: 1

حسن سهرابی

برخیز

حسن سهرابی 08 فروردین 1403

 

برخیز که طوفان شده است،

خوانش: 38

سپاس: 1

حسن سهرابی

قفس چشم

حسن سهرابی 25 اسفند 1402

 

قفس چشمانت را بگشای ،

تک بیت

خوانش: 35

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

حسن سهرابی

سیلاب

حسن سهرابی 23 اسفند 1402

 

سیلاب خروشان، به صباحی ، دِه ما برد

تک بیت

خوانش: 33

سپاس: 1

حسن سهرابی

فاصله

حسن سهرابی 02 اسفند 1402

 

چه فاصله ای است لایتناهی میان……

خوانش: 39

سپاس: 1

 

بی محابا مو پریشان کرده ای بر شانه هایت ،بیصدا

تک بیت

خوانش: 72

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

حسن سهرابی

قفس دل

حسن سهرابی 07 بهمن 1402

 

دل در قفس و تن پَرِ پرواز ندارد

دوبیتی

خوانش: 85

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

دکمه های بسته شده تا بناگوش ذهنت را باز کن

سایر

خوانش: 78

سپاس: 2

 

دلداده چشمان تو ای یار دعا را نشناسد

خوانش: 45

سپاس: 1

 

دریچه چشمانت را بگشای

خوانش: 50

سپاس: 2

 

گویند

خوانش: 95

سپاس: 1

 

در منطق،بی منطقِ خود جای ندادی دل ما را

تک بیت

خوانش: 40

سپاس: 0

 

من برای رویش یک شاخه لبخند بر لبت

تک بیت

خوانش: 34

سپاس: 0

 

موجِ زُلفَت ،

سایر

خوانش: 67

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

چه نافرجام ایّامی است،

سایر

خوانش: 60

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

هر چه کردم تا رهانم، دیده را از موج چشمانت نشد.

سایر

خوانش: 65

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

حسن سهرابی

دلها

حسن سهرابی 12 آبان 1402

 

چه دلهایی که شیدا شد

قطعه

خوانش: 99

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

صدایت نغمه آفاق می شد

سایر

خوانش: 90

سپاس: 0

 

بهارم را خزان کرده، دو چشم ناب سیمینت

تک بیت

خوانش: 95

سپاس: 0

 

شهیدان قصه های ناز گفتند

قطعه

خوانش: 82

سپاس: 1