🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اینجا

(ثبت: 237397) فروردین 5, 1400 
اینجا

 

اینجا همه دروغ اند…
همه شمع اند اما بی فروغ اند…
اینجا نماندن ها همه بهانس…
اینجا خیانت همیشه عاشقانس…
اینجا معیار فقط مال و ثروت…
اصل محو شد مثال شرافت…
اینجا زبان ها حکم تفنگند…
حق را میخورند بسیار زرنگند…
اینجا همه هستند فرم انسان…
اما رحمی نیست حتی به حیوان…
اینجا در ظاهر صاحب چند نقابند…
لیک در باطن جملگی در یک قابند…
اینجا آسمانش هم دلپسند نیست…
رنگین کمانست؛ هیچ کس یک رنگ نیست…
اینجا زمینش صاف و تخت نیست…
ناهموار و پر ز پستی و بلندیست…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 6, 1400

    💐🏵️💐🏵️💐🏵️💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا