🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این جهان

(ثبت: 269592) اردیبهشت 19, 1403 
این جهان

 

این جهان با تو زیباست
با تو آرام است
همچون ساحل دریا
باور کن
اگر غمگین شوی
دریا طوفانی می‌شود

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1403

    درودتان🌹

    • زهرا نمازخواجو

      اردیبهشت 19, 1403

      سلام حضور استاد و پدر بزرگوار جناب طارق خراسانی گرامی، سپاس از نگاه سبزتان

  2. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 19, 1403

    درود بانو
    کوتاه زیباییست.
    وجودتان سرشار از آرامش
    شاد و سلامت باشید👏👏👏💐💐💐

    • زهرا نمازخواجو

      اردیبهشت 19, 1403

      سپاسگزارم جناب حمید گیوه چیان گرامی ممنون از نگاه پر مهرتان پاینده و سربلند باشید.

  3. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 23, 1403

    درود بر شما
    🌷🌷

    • زهرا نمازخواجو

      اردیبهشت 23, 1403

      سپاس از حضور سبزتان جناب سید حسینی گرامی مانا باشید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا