🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار زهرا نمازخواجو
زهرا نمازخواجو

این جهان

زهرا نمازخواجو 19 اردیبهشت 1403

 

این جهان با تو زیباست

خوانش: 38

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

توی جاده

خوانش: 111

سپاس: 2

 

آسمان چه دیدی ز ما

خوانش: 112

سپاس: 5

 

یاد آن شبها و یلدا ها بخیر

خوانش: 171

سپاس: 3

پاییز امسال چه حس عجیبی دارد

باغ بی برگ با سکوتش چه حس غریبی دارد

خوانش: 209

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

زندگی پنجره‌ای رو به خداست

خوانش: 189

سپاس: 2

 

سهم ما از خاک یک قبری بیش نیست .

سایر

خوانش: 298

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

 

نسیم باد خزان مژده می دهد

خوانش: 197

سپاس: 2

 

پاییز مرا عاشق میکند، باران عاشق تر

شعر کوتاه

خوانش: 164

سپاس: 1

 

آرامش جان منی ای عشق

شعرنو-نیمایی

خوانش: 218

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

ای بی وفا این را بدان

خوانش: 421

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

زهرا نمازخواجو

پسرم

زهرا نمازخواجو 22 شهریور 1402

 

شادی لحظه لحظه زندگی ام

خوانش: 351

سپاس: 2