🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدا

(ثبت: 266391) آذر 29, 1402 

 

یاد آن شبها و یلدا ها بخیر

یاد آن روزگار کودکی ها بخیر

خانه پدر بزرگ چه صفای داشت

همه چیز یک رنگ و بوی دیگه داشت

چه خوش بود با بساط چای مادر بزرگ

گرفتن فال حافظ پدر بزرگ

گرمای دل انگیز زیر کرسی

آجیل و کاسه انار سرخ دون شده تو مجمع مسی

تمام خوردنی‌ها مشتری داشت

دل آدما یک صفای دیگه داشت

شب یلدا حسابی شاد بودیم

ز غم و غصه ها آزاد بودیم

قدیما این همه دلها از هم دور نبود

این همه تجملات واسه یک شب دورهمی ها نبود

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):