🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز 2

(ثبت: 266069) آذر 13, 1402 
پاییز 2

پاییز امسال چه حس عجیبی دارد
باغ بی برگ با سکوتش چه حس غریبی دارد
باد خزان چه در گوش طبیعت زمزمه می‌کنی
برگ درختان در هیاهوی وزیدن تو اِند چه غوغایی به پا می‌کنی
دیگر برگی نماند بر جان وتن درختان خزان زده
ببار باران که دلم به قرار باران بی قرار شده
ببار که عشق بی پایان ترین راز پاییز شده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آذر 13, 1402

    درود
    🌺❤️

  2. مهدی سیدحسینی

    آذر 14, 1402

    درود بر شما 🌹🌹

  3. زهرا نمازخواجو

    آذر 14, 1402

    سلام سپاسگزارم از نگاه سبزتان استاد گرامی 🙏