🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این روز ها

(ثبت: 231863) مهر 4, 1399 

 

این روز ها
فراموشی
مثل عریانی درخت ها
پیش چشم
عابران می ماند
این روز ها عریانم

م ح

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 4, 1399

    سلام

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • محمد ح

      مهر 5, 1399

      سلام ممنون سایه تون مستدام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا