🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میخندم

(ثبت: 264632) مهر 22, 1402 

 

میخندم به خنده ها
آفرین می گویم به گریه ها
دیوانه نیستم
دلم دلخند می خواهد

 

محمدحسنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا