🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص برف

(ثبت: 267455) بهمن 12, 1402 

 

دردانه ها

می رقصند در باد

پروانه ها را از قلبم پر دادم

یک بار دیگر، من

جشن گرفتم!

شکفتن را در تخیل ذهن

اما این بار

در این هوای سرد

روی سِنِ سفیدِ پنجره

هم رقص با در دانه ها

با قلبی پر از عشق

 

محمدحسنی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘⚘
    زنده باشبد به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا