🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راستِ درست

(ثبت: 267604) بهمن 19, 1402 

 

با بخار نفس هایش

ظاهر زندگی را دم می زد

و هر چه’خم و راست می شد

فکر می کرد

از راستی دور می شد!

فکر کرد

بنای راستی با زندگی

اگر مثل بخار نفس ها

ار تباط مستقیم داشت

چه کسی

چه ظاهری باید دم می زد

که کمر خم اش، راست و

ظاهرش درست می شد

جعبه ها را رو چرخش نهاد

و راند

مسیر طولانی بازار تنها راستی بود

در بین کاسبان

 

محمدحسنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا