🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای شاعران خوش سخن!

(ثبت: 238221) فروردین 29, 1400 

 

گل می زند بر دشت دل، اشعار زیبای شما/
صد دسته گل بر قامت طبع دلارای شما/
تا می خرامد نغمه ای از نای شیوای شما/
دل از کفم می افتد و، وای من آوای شما/
از دشت ها تا قله ها را طاق نصرت می زدم/
ای شاعران خوش سخن! بودم اگر جای شما/
تالار، زیبا از شما، گلزار، شیدا از شما/
من هم خوش از این که بگردم دور گل های شما/
“سود” است “سودا” ی شما/
آن جا، گلان دف می زنند، این جا، گلان کف می زنند/
چون رفته پشت میکروفون، محبوب دانای شما/
“در جشن گل ها گل شدن، هم نغمه ی بلبل شدن/
تا عاشقی ها پل شدن” گفتار والای شما/
ذوق مرا می پرورَد ذوق مصفای شما/
صد آفرین بر غیرت ذوق توانای شما/
من ناتوان از وصف تان/
شعری بچین ای جان! از آن شیواترین – شیداترین/
شیدا شدم، شیدا شوم از شعر شیدای شما/
چون خوش به گلشن آمدیم/
لفظی ست در چشمان من، چشمش به معنای شما/
شعری سرودم تا شود زیبا به امضای شما/
در جشن پرغوغای جان، جانم به غوغای شما/
دسته گلِ دل هم به آب افتاده در پای شما. //

#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
در
#قالب_شعری_ترنج

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا