🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باد بهاری

(ثبت: 259298) اردیبهشت 16, 1402 

 

الا ای باد خوش بوی بهاری
تو اکنون با دلم تو در چه کاری

گلی خوش بو ز بادت بر دلم نه
که در یادت شدم من روزگاری

چو روزم را گرفتی من شب آیم
که اشکم باشد از اندوه جاری

تو ای یار روانم در کجایی
الا ای باد خوشبوی بهاری

ز یادم می رود آن یار سرخوش
کجا ها رفت ای دل رسم یاری

خدا داند که اشکم آن روان است
که وقت است ای دلم اینک بباری

اگر روزی ز غم “آنی” بمیرد
به معشوقش بگو او رفت، آری

خوشا وقتی که من آرام گیرم
که بر گورم بروید چند خاری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1402

    سلام

    غزل خوبی ست.
    در مصرع دوم بیت نخست ویرایش کوچکی باید صورت بگیرد
    الا ای باد خوش بوی بهاری
    تو اکنون با دلم تو در چه کاری
    دو تا تو وجود دارد که یکی از آنان باید حذف شود.
    .
    بگو ای باد خوش بوی بهاری
    دل عاشق وشم را در چه کاری؟

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا