🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز عید

(ثبت: 258400) فروردین 24, 1402 

 

من چرا بر چهره ات هر روز دقت می کنم
تا شوم سیراب رویت، چونکه ترکت می کنم

همچنان هرگز نماند برگِ رنگین بر درخت
گر تو آنی را نخواهی رفع زحمت می کنم

بین که روزی می روم در کاروانِ ساربان
رویِ دوشِ این و آن،یک روز ترکت می کنم

روزِ عید است و دلارامم نیامد خانه ام
شعر خود را با غمم این بار قسمت می کنم

 

دانیال گودرزی متخلص به آنی
1402/1/1

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 24, 1402

    سلام دانیال عزیز

    حضور شما را در وبسایت شعر پاک خیر مقدم عرض می کنم.
    خوشحالم اهل نقد هستید زیرا گزینه نقد فعال است.
    شعر زیبایی ست
    خواندم و لذت بردم
    اما برای آنکه شعر شما قوی تر شود عرض می کنم
    آوردن واژه “بین” به معنی ببین در شعر استخوان دار کلاسیک جایز نیست
    از واژه ببین باید سود جست البته در محاوره داش منشی از بین بعنوان ببین استفاده می شود.
    پیشنهاد :
    روزی آخر می روم در کاروانِ ساربان

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا