🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار دانیال گودرزی
دانیال گودرزی

جدا افتم

دانیال گودرزی 23 اردیبهشت 1402

 

مکن یا رب که من روزی ز جانانم جدا افتم

غزل

خوانش: 86

سپاس: 0

دانیال گودرزی

باد بهاری

دانیال گودرزی 16 اردیبهشت 1402

 

الا ای باد خوش بوی بهاری

غزل

خوانش: 90

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

دانیال گودرزی

شبخیز

دانیال گودرزی 08 اردیبهشت 1402

 

روح من از رفتنت خود را که حلق آویز کرد

غزل

خوانش: 81

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

دانیال گودرزی

ارکیده

دانیال گودرزی 31 فروردین 1402

 

می کنم از سینه بیرون این دل غم دیده را

رباعی

خوانش: 181

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

دانیال گودرزی

روز عید

دانیال گودرزی 24 فروردین 1402

 

من چرا بر چهره ات هر روز دقت می کنم

غزل

خوانش: 136

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

چشم من را ای خدا بر کسی بینا مکن

غزل

خوانش: 96

سپاس: 2