🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران

(ثبت: 261717) تیر 17, 1402 
باران

باران که می آید
بر دستانم در چشمانم در جانم
خدا می نشیند، خدا می تراود، خدا می سراید
شادابم شیدایم شعرم
باران باران باران

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 17, 1402

    کاربرد “در” یا “بر” در لخت دوم چگونه باید باشد؟

    پیشنهاد خودم ویرایش به این صورت است:
    “بر دستانم در چشمانم در جانم”

    نظر شما بزرگواران؟

نظرها
  1. سیامک عشقعلی

    تیر 17, 1402

    درود بر شما 💚🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا