🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بارش

(ثبت: 2367) شهریور 11, 1395 
بارش

1

آنقدر دوست داشتنت

بی خبر در من

تزریق می شود

که گاهی از یاد می برم

همیشه سنگی در دست داری

که نزدیک تر بیایم

بعید نیست

 قلبم را

نشانه بگیرد

#####

2

مثل گنجشکی باران خورده

که از آرام قفس

می گریزد،

از قفل بازوان تو

می ترسم

####

3

چشم هایم اگر

بر بهانه ات بسته میشد

هزار زمستان تنهایی

بی درد

چون بهاران می گذشت…

.

.

– بچگیام –

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):