🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بالماسکه

(ثبت: 246595) فروردین 11, 1401 

 

ماه
نقاب خورشید زده بود
و ستارگان رقص
دعوت شده بودند
به بالماسکه آفرینش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 11, 1401

    درود جناب عالمی گرانقدر
    شعر زیبایی است

    امید که روزی در این مهمانی، مهمانان همدیگر را نکُشند

    🌸🍃🌸

    • محمد عالمی

      فروردین 12, 1401

      درودها استاد بانو نوری گران اندیش
      نکته ظریف و شاعرانه ای بود بزرگوار
      🌹🙏🌿🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 11, 1401

    سلام و درود، خدا قوت

    • محمد عالمی

      فروردین 16, 1401

      سلام و درودها استاد گران قدر🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا