🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ادعا

(ثبت: 247110) فروردین 30, 1401 

 

در جورچین قافیه
نمی گنجد ادعای عشق

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سارا رحیمی

    فروردین 31, 1401

    درود بر شما بزرگوار
    مانا قلم شما
    پیروز باشید🌹🌷🌷

  2. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 3, 1401

    درود برشما شاعر والاگوهر
    کوتاهی طوفانی
    دستمریزاد👏🏻👏🏻🌻🌼

    • محمد عالمی

      اردیبهشت 4, 1401

      درود و مهرتان باد.🌹
      به مهر خواندید ناچیزنوشتارم رو🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا