🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باور

(ثبت: 3733) فروردین 6, 1396 

 تا كه هستم كسي باور من باور نيست
كنج بيغوله كسي مونس چشم تر نيست
بي تفاوت همه از دورو برم ميگذرند
همدم من كه بجز اين قلم و دفتر نيست
منكه مجنونم و سر گشته در اين ويرانه
بجز اين سينه و غم از بر من دلبر نیست
بستر مرگم و آخر همه دم ميميرم
غیر اين مرگ بخدا از بر من خوشتر نيست
دل (عرفان ) كه روزي رود از دار فنا
بخدا غیر خدا از بر من یاور نيست

جهت درگذشت برادر زاده عزیزم که 25 سال بیشتر نداشت سرودم

روحش شاد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):