🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با رفتن تو

(ثبت: 269910) خرداد 4, 1403 

 

با رفتن تو
همسفر تو جان من است
این جان ما را
جان به جانش بکنند
به جان تو سوگند
از تو دل نمی کَند
چون که بی تو
پاییز است تمام پس کوچه های شهر دلم
بی تو
حتی این حوالی
پرنده پر نمی‌زند
حتی خورشید هم
صبح ها بی تو خواب می ماند
ماه هم بی روی ماه تو
فکر خودکشی گاهی به فکرش می رسد
می ماند این دلم بی تو به سان
دختر بچه ای که در پس کوچه های دلت
گمگشته است
او گریان است وُ کسی دست او را
نمی گیرد

#مجید_محمدی(تنها)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    خرداد 5, 1403

    درود جناب محمدی
    ماندگار باشید 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا