🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرود عاشقانه

(ثبت: 270323) خرداد 23, 1403 

 

به فرض اینکه خورشید غروب کند
به فرض اینکه ماه طلوع کند
این دل من از دل تو دل نمیکند
پس بخوان سرود عاشقانه را
و بده به دست نسیم تا به گوشم
مژده دهد سرود عشق هامان را

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معین حجت

    خرداد 23, 1403

    درود …
    دل تان همیشه سرشار از عشق👏🌺👏🌺

  2. علی مزارعی

    خرداد 26, 1403

    درود
    دست مریزاد
    عاشقانه هایتان مستدام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا