🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شقیقه

(ثبت: 270356) خرداد 25, 1403 

 

لب هایت را بگذار رو شقیقه هایم
شلیک کن
بگذار دوستت دارم ها
از اسلحه لب هایت شلیک شود
تا اصابت کنند گلوله ها
به قلبم

#مجید_محمدی(تنها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا