🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پل

(ثبت: 270302) خرداد 22, 1403 
پل

 

خراب کن پل های پشت سرت را
تا نتوانی هرگز
از شهر قلبم بگریزی

 

#مجید_محمدی(تنها)
پل

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا