🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بداهه های سروش

(ثبت: 228199) خرداد 30, 1399 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود،
چند بداهه ی سروش
درباره ی کودکان فقیر

1.

پسرِ کوچه های پایین ام/

از همین بچه های پایین ام/

تو که حال مرا نمی فهمی. //

2.

ما از اول، فقیر بودیم و/

پیش مردم، حقیر بودیم و/

جامعه‌، جا به ما نداد و نداد.//

3.

بچه های محله ی بالا!/

نکنید این قَدَر، نگاه به ما/

واقعا شما/

تا حالا/

هیچ جا/

بچه های فقیر…؟ ای بابا!/

کاش! بابای ما، فقیر نبود. //
4.

بچه ها، خانواده ای دارند/

مثل ما نیستند/

کارشان، کارِ سخت و سنگین نيست/

زندگی های ساده ای دارند/

یک نفر، کاش! یاد ما، هم بود.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا