🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای آراد

(ثبت: 234622) آذر 27, 1399 

 

رسید موسم شادی و دل خرم و شاد است
شور و شعف من ز شنیدن این نوداد است

فصل خزان است و به دل من بهاران آمده
شرح این شور نتوانم، با جهان همزاد است

خوشا! تابید بر چشم من نور دو دیده ی من
زین خوشی خوشتر ندیدم که بر وفق مراد است

سرمستی اش ز نوش صبوحی خوشتر است
لذتش شیرین تر از شِکرخواب بامداد است

“صبور” شکرانه ی این خوشی به جا آور ز یزدان
بدان بهترین عطایش به تو خلقت آراد است!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا