🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ضد شرقی

(ثبت: 269567) اردیبهشت 18, 1403 

 

از وی خواهم عشق طلقی
کز آن حیران شوند خلقی
.
” به تازی و دری و قلب و تصحیف
ز لعل یار خواهم ضد شرقی ”
.
لعلش چون بنهد بر لبم
از گوشه اش ساطع شود برقی
.
ببارد چشمانم از ذوق
و در خیالش شوم غرقی
.
خواهشت عزیز است صبور!
بی پروا گفتی اما! به چه حقی!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا