🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشق خام

(ثبت: 239180) خرداد 1, 1400 

 

نرگس مست تو را غلام منم یارا
بنده و جان نثار بی کلام منم یارا
.
مجنون منم شیدا رخت منم
خاک ره این منزل و مقام منم یارا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فرخنده عابدینی

    خرداد 2, 1400

    درود گرامی
    زیباست سروده تان.
    قلمتان همواره نویسا🌹🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا