🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگ صبور

(ثبت: 239907) خرداد 27, 1400 

 

سنگ صبور دل بی‌قرار بودی
مرهم درد و محرم اسرار بودی
.
تیره و تار شد روزگار در غیاب تو
مگر خورشید این گنبد دوّار بودی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شما
    شعری بگفتی
    از فصل سرد
    کوهساران شد
    از شعرتوسر سبز
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا