🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بریده حضرت ماما به نام من شبی نافش

(ثبت: 5173) آذر 25, 1396 

بریده حضرت ماما به نام من شبی نافش

دلم خورده است از آن پس سند با مُهر اوقافش

گناهم چیست مردی آس وپاسم!!!؟ ،خالقم اما

فقط با یک نظر کرده است او را جزو اشرافش!!!

سرم را در بدن هرگز نمی خواهند و می خواهد

سیه گیسو مرا با موج منفی های اطرافش

نشسته گرد پیری بر رخش اما کماکان هست

 هوادارِ منِ دیوانه ی مجنونِ علافش

به پای عشق او یا مرگ یا پایی که می افتد

گذارش عاقبت در انتهای قله ی قافش

توان کندن یک کوه هرگز در نهادی نیست

ولی عشق است و خاطر خواه دارد تا ابد لافش

#محمدجوادمنوچهری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):