🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _ 14

(ثبت: 1681) خرداد 19, 1395 
بر باد رفته ها _ 14

انتظار و امید دیوانه ات می کند
گاهی دوست داری بشکنی
تا اسیرش نباشی
هر پنجره ای را
که روزگار قحطی مهر
ممکن است دستت را بگیرد
#######
همیشه منتظر بودم
نقطه آخر خط را
رو به نگاه تو بگذارم
تا سر خط بعدی را
با هم شروع کنیم
غافل از اینکه
املای زندگی
 شاید
تنها نوشتن بود
#######
گاهی
از طوفان پشت پنجره
اثری نمی بینی
اگر
هستی ات را
که در آینه ایستاده
نشکنی
########
در بزم این منظومه
دوری از خورشید
چهار فصل عشق را
زمستان رقم زد

 

 

بچگیام
هجده و نوزده ام خرداد نود و پنج

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):