🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _ 28

(ثبت: 2092) مرداد 7, 1395 
بر باد رفته ها _ 28

1

دلتنگی اگر امان بدهد

دیوار به دیوار

دوستت دارم هایم

چرا می نشیند!!!

#####

2

هر چه دورتر می شوی

بیش تر می فهمم

پنجره ای که

در سایه سار درخت

قد برافراشته را

پرده

اضطرار نیست

#####

3

از انتهای فلسفه ها که می آیی

به من بگو

تنهایی پیش از آمدنت

به دنیایم قدم نهاده بود

یا حالا که رفته ای و

با خاطرات ناتمام

دست در گریبانم

#####

4

پیش از رفتن

برایم

آرزوی خوشبختی نکن

صدایت اگر

دامن آسمان را بگیرد

سهم هر صبح پنجره ام

خواهی بود

#####

5

درد یعنی

آنقدر دور باشد

که برای شنیدنش

حتی حاضر

به خواندنش

نباشی

#####

6

دوستت دارم

شبیه زخمی قدیمی

که راهی

بجز تحملش

نباشد

 

 

بچگیام

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):