🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _27

(ثبت: 2044) مرداد 2, 1395 
بر باد رفته ها _27

1

چه تهدید ناکارآمدی

رفته ای و هنوز

استخوان های احساس است

که در سرم فرو می ریزد

####

2

کاش آغوش تو دفتر بود،

 نگاهت جوهر تمام شعرهایم

و من

گمنام ترین دختر شاعری

که صدای هر پلک واژگانش را

تنها تو می شناختی!

####

3

فاتحه بر احساس را

به موقع باید خواند

هر پلی از مهر

که در پشت سر باقی گذاردم

آنقدر جلو آمد

تا بر سرم خراب شد

#####

4

تو را از یاد بردن

کار ساده ایست

کافیست

خودم را به خاطر نیاورم

####

5

سال هاست زندگی

به نامت که می رسد

در من متوقف می شود

####

6

و تو در عشق هم

قهرمان می شوی

آنقدر که

دوست داشتن را

به دوست داشتن

می فروشی

####

7

دوستت دارم

شبیه زخمی قدیمی

که راهی

بجز تحملش

نباشد

 

 

 

31 تیر تا 2 مرداد

بچگیام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):