🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _32

(ثبت: 2198) مرداد 22, 1395 
بر باد رفته ها _32

1

خودت خوب می دانی

شانه ات پرنده ها

در آغوش کشیده بود

و تنها

برای بی قرار من

لانه ای نداشت

####

2

گناه عشقت را

 در جانم انداختی

و

هر چه دورتر می شوی

جهنم از تنهایی

بیشتر دوست داشتنت را

به حسابم می ریزد

#####

3

این راه را

تا به آخر

با خیال راحت برو

تا همیشه

 آنقدر عاشقانه ها را

برعکس رفته ام

که هرگز

بهم نمی رسیم

####

4

هیچ بارانی

بر طاقت دلم

ضرب بی قراری نمی گرفت

اگر

دست هایم را

با امید از چتر وصالت

وعده از دلدادگی نمی نهادی

####

5

تو آسمان را

با ستاره هایی

چشمک زن

در آغوش داری و من

کودکانه می خواستم

نقاشی ام از آسمان را

در قلب بپروری

####

6

از تمام حوا

تنها

سیبی

سهم عاشقانه هایم شد

که آدم

دل چیدندش را

نداشت

.

 

 

-بچگیام-

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):