🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _34

(ثبت: 2213) مرداد 23, 1395 
بر باد رفته ها _34

1

در آسمان

تو را

آرزو می کردم

زمینم را

به آغوش

معنا ببخش

###

2

خدا کند

باران

آنقدر بذر گل بپرورد

تا تمام تنهای مرا

آغوش ببخشد

می ترسم از بازگشت تو

که رسم عاشقی را

روباه

بر تارک وجدانت نوشته

 

 

-بچگیام-