🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _38

(ثبت: 2279) مرداد 31, 1395 
بر باد رفته ها _38

1

کم کم به

دوستت دارم هایت

زنده میشدم

که تو

یادت افتاد

دوستش داری

###

2

میان سپیدپوشان

اوج آزموده ی

زمین گیر

شاید

چندان ضرر نیست

شوق پرواز را

از یاد برده ام

####

3

دردم این است

دخترانه ها را

آنقدر

بهتر از خودم می شناخت

که پیش از هر لبخند

مشتم باز میشد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :