🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها_ هفده

(ثبت: 1833) تیر 6, 1395 
بر باد رفته ها_ هفده

(1)
دور می شوی
و من هوای بودنت را
عمیق تر
نفس می کشم
####
(2)
انعکاس وجودت
در آغوش اندیشه
آنچنان زلال می نشیند
گویی دوری ات
تیشه ای است
که فرهادگون
سینه را
به صیقل فرا می خواند
####
(3)
سرشت خورشید است؟
ماه را
در آغوش هم بگیرد
باز
دل نگران از
چشمک ستاره هاست؟
####
(4)
عاقبت
کشف می شوم
منی که تو را
لا به لای شعرهایم
پیدا میکنم
####
(5)
اعتراف ساده ایست
با تو می شود
چشم ها را بر هم بگذارم
و آرام
در گوش های فلک بخوانم
به آیه های عشق
ایمان می آورم
####
(6)
عشق
همان است که
نمی شودهایش
شاعرت می کند
####
(7)
آرام
کدام اقیانوسی
که تا تو
فرسنگ ها دریا
و
یک دنیا موج بی قرار
در من
فریاد می کشد
####
(8)
در تقویم احساست
فصلی
برای چشمانم بیارای
بگذار
عادت دوست داشتن
نهادینه شود
####
(9)

چگونه بگذرم از دلی که
ما بین پلک های سرد بی تفاوتی
باز هم
خورشیدی گرما بخش
از مهر می آفریند

 

 

بچگیام
اواخر خرداد تا ششم تیرماه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):