🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها_ 18

(ثبت: 1834) تیر 6, 1395 
بر باد رفته ها_ 18

1
دستانم
تار از عشق می بافد
و چون ستاره
بر سقف آسمانت می آویزد
اما
صبح آرامی در نگاهمان
آواز نمی شود
#####
2
دستم را محکم بگیر
از ارتفاع می ترسم
با تو پله پله احساس را
بالا رفته ام!
#####
3
راه آسمانی آزاد
درست
سمت آغوش تو است
و جاودان ترین خواسته ی دستانم
در محبتت گره خوردن!

#####

4

حجم کوچک آرزوهایم
بن بست عظیم از رودخانه ایست
که می بایست
پلی از صبر
بر فرازش برافراشت

 

بچگیام
شش تیر نود و پنج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):