🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد از تو

(ثبت: 255305) بهمن 3, 1401 

 

بعد از تو
آسمان را نگاه نمیکنم
ابر را نمی بوسم و
با باران نمی رقصم
بعد از تو،
از دلخوشی هایم می گذرم…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1401

    سلام
    رفتن آغاز شوریدگی ست
    شوریدگی
    آغاز زندگی ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

    • فروغ گودرزی

      بهمن 3, 1401

      سلام بر شما بزرگوار
      همراهی تان را قدر دانم

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 3, 1401

    درود بر شما بانو گودرزی گرامی

    زیبا ولی
    سوگمندانه بود

    زنده باشید

    💐🙏👏👏👏🌹🌺

    • فروغ گودرزی

      بهمن 3, 1401

      درود بر شما بزرگوار
      سپاس از نگاه و نظر ارزشمندتون

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 3, 1401

    بعد از تو
    آسمان بی نگاه می ماندو
    ابر بی بوسه های خیس
    وهیچ رقصنده ای
    زیر باران نخواهد رفت
    بعد از تو،
    از دلخوشی ها می گذرم…!
    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم

    سرکار خانم گودرزی

    سپید سروده ی روسپیدِآن عزیز بزرگوار آن قدر زیبا و دلنشین است و فضایش آن چنان باز که قادر است طیف ذوق های متفاوت را جذب خودش نماید و هر عزیزی متناسب با پیش فرض هایش ذوق آزمایی کند. مثل این خرد . امیدوارم که فکر نکنید درصدد اصلاح و یا زیباتر کردن سروده ی آن بزرگوار بوده ام ، زیرا اجازه چنین جسارتی را نداشتم و نخواهم داشت . بلکه می خواستم نشان دهم که تصاویر شعرتان چندبعدی است و قابل توسعه به هر سلایقی

    برایتان بهترین هارا آرزو دارم

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • فروغ گودرزی

      بهمن 3, 1401

      درود بزرگوار
      سپاسگزار شما هستم که مرا خواندید
      تشکر میکنم از نظر ارزشمندتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا