🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بن بست

(ثبت: 243490) آذر 23, 1400 

 

به بن بست پاییز
رسیده ام
تمام کوچه ها
مرا می کشانند
تا بن بست آغوشت

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 23, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . بسیار عالی زیبا تصویری از یک عاشقانه ی لطیف
    . بن بست آغوشت . . بکر بود 🌺🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا