🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار خرم

(ثبت: 1223) فروردین 25, 1395 
بهار خرم

آمــــد بهــــار خــّرم و گلـها جــوان شدنـد

گلــها به باغ بـار دگــــر میهمـان شدنــد

پر شد زعطر سوسن و سنبل فضای باغ

گویی که جنتّـــان به زمین ارمغان شدند

هادی بخوان تو شعر و غزل را به صوتِ خوش

چون بلبلان بسوی گلستان روان شدند

تحریر خوش بِزَن به شیوه ی اقبال آذری

گر چنگ و دف ملازم تــار و کمان شدند

ما بر سریر سفره ی سلطان صــلا زدیم

آن همرهان سُست تو گویی نهان شدند

مائیــم عاشقانِ میکده و خانقاه دوست

گم گشتگان راه طالبِ از این وآن شدند

صـــالح بیار جـام و قـدح پر نمـا ز عشق

زان ساقیــان که عازم از آسمان شدند

فرهنگ باریکانی 18/1/95

نظرها 14 
  1. حسن بن یباره

    فروردین 26, 1395

    درود

  2. سحر جهانی

    فروردین 26, 1395

    سلام وسپاس جناب  باریکانی 

    غزل زیبایی بود.

    نویساباشید.

    یاحق

  3. مينا امينی

    فروردین 26, 1395

    مرحباا

    ماناباشیدو موفق 

  4. نگار حسن زاده

    فروردین 26, 1395

    سلام و عرض احترام جناب باریکانی

    از حضور مجددتون در سایت خوشحالم

    بسیار زیبا بود

    درود بر شما

  5. طارق خراسانی

    فروردین 26, 1395

    سلام و درود جناب مهندس، باریکلنی عزیز

    اشغار شما همیشه لطیف،و زیبا هستند

    در پناه خدا شاد زی…………………….

  6. حمیدرضا نادری

    فروردین 26, 1395

    سلام 

    از خواندن شعر تان بهره بردم

  7. زهره خسروی

    فروردین 27, 1395

    سلام استاد باریکانی

    استفاده کردم استاد