🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار وحدت

(ثبت: 209370) فروردین 28, 1398 

بنام خدا

” بهار وحدت ”

اگر شدست زمستان، بهار پل دختر
همیشه هست بسیجی کنار پل دختر

پل محبت ما تا همیشه پا برجاست
تمام هستی ما هم نثار پل دختر

مدافع حرم اکنون مدافع وطن است
بسیج یاور اسلام، یار پل دختر

کنار مردم پل دختریم از دل و جان
کنار مردم پر افتخار پل دختر

بهار وحدت ما سیل عشق خواهد ساخت
اگر شدست زمستان، بهار پل دختر

___________________
علی رفیعی وردنجانی
1398/01/27

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    فروردین 28, 1398

    درود شاعر ارجمند

    قلمتان مانا و احساستان پایا

    موفق و موید باشید

    👏👏👏🌹🌹🌹🙏🙏🙏👏👏👏

    • علی رفیعی

      فروردین 30, 1398

      سلام و درود
      ممنونم از حسن نظرتان
      در پناه خدا🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    فروردین 29, 1398

    درود بر شما
    و قلمتان🌷👏

    • علی رفیعی

      فروردین 30, 1398

      سلام و درود
      سپاس از شما شاعر ارجمند
      در پناه خدا🌹🌹🌹

  3. اهورا (درویش) دولتی

    فروردین 30, 1398

    سلام
    بهار وحدت ما سیل عشق خواهد ساخت….کمک بسیجیان در پلدختر ازشعرشما به گمانم زیباتر باشد.مانا باشید.سیل وحدت ما بهارعشق خواهدساخت…..اگرچه زمستان است وسیل در پلدختر.دستکاریمونو ببخشید .ماناباشید

    • علی رفیعی

      فروردین 30, 1398

      سلام و درود بزرگوار
      ممنونم ازتوجه و لطف جنابعالی
      در پناه خدا🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا