🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به خدا می سپارمت …

(ثبت: 6564) شهریور 12, 1397 
به خدا می سپارمت …

 بنام خدا

” ای غایب از نظر به خدا می سپارمت “
صبح و شب و سحر به خدا می سپارمت

آن لحظه ای که عالم و آدم ز حال تو
هستند بی خبر به خدا می سپارمت

چشمان اشکبار من آیینه ی غمند
با این دو چشم تر به خدا می سپارمت

هر لحظه ای بدون تو مرگی دوباره است
مانند محتضر به خدا می سپارمت

در بین مردمان خطری در کمین توست
از دامن خطر به خدا می سپارمت

چنگالهای شب همه جا را گرفته است
ای صبح منتظر به خدا می سپارمت

…….

علی رفیعی(امید)

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا